Marketing Podkategoria: Marketing

  • E-mailing »

    Skoro da się wysłać komuś wiadomość za pomocą maila czy smsa to dlaczego nie reklamę? Tą oczywistą metodę dla rozwoju firmy w internecie dostrzeżono już wcześniej i pomysł ten zaowocował takimi ideami jak massmailing, voice mailing czy inna kampania reklamowa. Skuteczny mailing opiera się jednak na szczegółowej selekcji prawdopodobnych adresatów reklam – bez tego zmienia się w zwykłe dręczenie. Popularność takiej reklamy doprowadziła do rozwoju też innego rynku – zabezpieczeń przed niepożądanymi reklamami. Biznes się kręci, a każdy z nas może na tym zyskać. Łatwiejszy dostęp do rabatów i informacji o produktach czy pole do popisu dla informatyków programujących te nowoczesne aplikacje. Dla jednych koszmar, dla innych nieodłączna część codziennego życia- reklama internetowa ma jeszcze wiele do pokazania.

    Data dodania: 27 05 2012 · więcej »

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Marketing

Marketing - nowa strona:

Adres: